Portal produktów i usług dla biur podrózy
info@turserwis.pl               32 241 97 70

O firmie 

KSI Media Sp. z o.o. dostarcza kompleksowe rozwiązania informatyczne dla branży turystycznej.

System Wspomagania Pracy Biura - SWPB2

Jest to nowoczesne narzędzie typu CMS i CRM:

  • panel CMS daje możliwość bieżącego redagowania serwisu internetowego organizacji (aktualizacja ofert, podstron, linków, zdjęć, produktów, sprzedaż on-line),
  • panel CRM pozwala zarządzać pracą w firmie,
  • umożliwia zarzadzanie kontaktami z klientem, prowadzić działania marketingowe,
  • ułatwia pracę w księgowości,
  • daje możliwość pracy wieloodziałowej i wielostanowiskowej.


Firma świadczy także usługi związane z:

  • promocją firmy w internecie (strony internetowe),
  • zarządzaniem bazami danych,
  • integracją systemów informatycznych,
  • tworzeniem sieci intranetowych opartych o VPN (pomiędzy odziałami),
  • analizą i projektowaniem systemów informatycznych.




 

Poprzednia strona.
KSI Media - oprogramowanie dla firm.
Strona głównaStrona główna  PartnerzyPartnerzy  KontaktKontakt  Zadaj pytanieZadaj pytanie  
Nasze realizacje   Systemy CRM dla biur podróży   Strony www dla biur   Portale turystyczne   Oprogramowanie dla szkół turystycznych   Aktualności   Informacja o plikach cookie  
KSI Media Sp. z o.o. Gałeczki 36, 41-500 Chorzów. Infolinia 32 241 97 70, email : info@ksimedia.pl
TAGI : Oprogramowanie dla biur podróży i agencji turystycznych. Oprogramowanie dla szkół turystycznych. Projektowanie portali, stron www i serwisów internetowych dla biur podróży, agencji turystycznych i multiagnencji. Rozwiąznia dla branży turystycznej, systemy rezerwacyjne oraz zarządznia. Oprogramowanie CRM dla agenta oraz sieci agencyjnych lub franczyzowych. Syetemy kontrolingowe, rozliczanie pracowników i prowizji. Strony internetowe z rezerwacją online oraz modułem obsługi płatności internetowych. Integracja systemów rezerwacyjnych. Automatyczna aktualizacja ofert na podstawie ofert z systemó MerlinX, BlueVendo, Sart, Sykon. System raportów i rozliczeń z tour operatorami. Eksporty do systemów bankowych, analiza przelewów przychodzących i wychodzących. Moduł obsługi callcenter z obsługą centralii telefonicznej i monitorami informacyjnymi.